lördag 12 juli 2008

Njut av sportveckan
















3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en helt undebar vecka på alla sätt och vis, trots översvämning i förtältet. Sång och sport och bibelstudier, kan det bli bättre? Svårt att toppa...
Jag kan meddela att man är inte så värst kaxig när man sitter 29 backar upp iluften!

Anonym sa...

Jag var lite rädd för att åka till sportveckan i år, trodde det var omöjligt att toppa förra årets vecka. Men årets var om möjligt ännu bättre, trots den "lilla" översvämningen i syrrans förtält. Vi fick ju hjälp med att anlägga en beachvolleybollplan där, med hjälp ett lass fin sand. Torrt och fint igen!
Vi kommer nog tillbaka nästa år... Absolut! säger barnen. :-D

Anonym sa...

jo, gullbranna är som alltid helt underbart .. mitt sanna hem. och sportveckan är typ det bästa? :D bara lite kritik. eller inte direkt kritik men lite ideér. streetdance var borta iår? jag vet många som saknade den. och en sak till, hört rykten om att Tini Gardebrand ska köra beach-handboll nästa år. låter kul, jag har också hört att dom bygger en hall inne i halmstad för is-sporter så som hockey och så. och också som är speciellt för handboll? det är alltid dom här sporterna som, fotboll, bandy och så vidare. handboll älskar jag och skulle bli extra glad om ni kunde ha det. om inte det går, så beach-handboll! skulle göra sportveckan mer underbar. (okej, den är redan helt HYPER ULTRA MEGA BÄST, men det skulle nog bli snäppet bättre med beach eller vanlig handboll!) det var mitt förslag.
men självklart kommer jag vara på gullbranna all my free time på sommaren. säsongsplats på poppelängen har man ju, och det måste man ju nyttja :D varje sommar hela livet har man vart där och fler sommrar ska det bli. gullbranna är mitt sanna hem, jag älskar det! :DDDD <3333